سيدابادي امد. قابل توجه اهالي شهرستان جوين، شهرستان جغتاي، شهرستان سبزوار، ششتمد، داورزن، خوشاب
 

سیدابادی ، دو دوره حضور در مجلس شورای اسلامی ،سا سوابقی که درخدمت نظام مقدس ومسیر سرخ شهدا بوده ، ایا می اید!!؟؟مردی مردمی که سوز وگداز جنگ و شهامت وسختی دوران شجاعت را درمسیرانقلاب پیموده ،‌آیا می اید………

خلاء موجود برهیچ کس پوشیده  نیست !!؟ دوه ای که فقط رکود بود وبس !!!!!!! دوره ای که دیگر خبری از پروژ ه های بزرگ و تحول افرین نبود. دوره ای که به مردم ثابت شد باید به خود بیایند و از تفرق بپرهیزند ، این اتفاق افتاده است ، شاید طیف بسیار ضعیف که از قبل با سید ابادی مشکل داشتند هنوز هم برعناد خود اصرار داشته باشند که انها انقدر در اقلیت قرارگرفته اند که دیگر برای مردم ، حنایشان رنگی ندارد !!ۀ؟؟

بر همه ثابت شد افرادی که خود را در فلان وزارت خانه و دفتر رییس جمهور و…..صاحب منصب می دانند ، درطول این چهار سال علارغم ادعای توخالی انها !!!! نتوانستند حتی برای اثبات خود برای شهرستان جوین کاری کنند!!!!

اگر هرکسی از هر منطقه که باشد خدای خویش را ناظر بر وجدانش بداند ، یقینا در حضور احدیت با خود رو راست خواهد بود شهادت خواهدداد که سیدابادی درختی بود که عواید فراوانی برای عمران داشت و در طول حضورش در مجلس انصافا که تلاش نمود!!؟ شهادت خواهد داد که اغراض شخصی را باید برکنارکرد و به تنها گزینه ای که می تواند مجددا کرسی منطقه جوین ( شهرستان جوین وشهرستان جغتای ) وهمچنین کرسی با خاصیت برای سایر مناطق وشهرستانها باشد اندیشید و اورا باورکرد

باوراین اندیشه ، یعنی شروع یک دوره خدمت صادقانه و تحول افرین توسط سیدابادی ، فرض بر هر کسی  است که ساکن سبزوار و سایر شهرستانها ومناطق حوزه انتخابیه است حسن سیدآبادی.

امید است که بیاید ……………………………………………………………..

با ید همه با هم ، یکدل باشیم و یک رنگ ، تا رنگی بر تظاهر وریا پاشیده وبرای همیشه محو شود ونتواند دوگانگی را در بین اهالی شهرستان سبزورا و سایر شهرستانها ، جهت بهر برداری ها گروهی وسیاسی بی عاید …امتداد دهد….

سیدابادی ، مردم ازتبار درستی بود و اگر تبانی را از خود منها نمی کرد شاید حال او نیز ، یکی از قدرت مداران جریان انحرافی بودکه حال به راحتی می تازند……….مثل خیلی از انهایی که از راه رسیده و براریکه اقتدار نامشروع سوارشدند!!!!!

اینده فرزندان مان ، شهرستانمان ، و تحول وابادانی درگرو حضور اوست ، این شهادت باور واعتقاد ما به معنی عام کلمه همه مردم است ………….



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتحليل
خبرهاي بدون سانسور
درباره وبلاگ

اين پايگاه با اعتقاد به قانون و رهبري ، سعي دارد تا با نقد ونظروخبر، مسئولين را متوجه خطاهاي احتمالي كند ، مردم را ازحقيقت اگاه كند،هيچ كس از خطا مبرانيست ،پس جاي نقد هم خواهدداشت. شماهم كمك كنيد تا حقيقت روشن شود.هرچند كه گاه كشف حقيقت بزرگترين دشمن ادم مي شود. ودانايي خود تبري مي گردد كه مي تو اند خطرافرين باشد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتح ليل و آدرس atamalek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:







خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




استخاره آنلاین با قرآن کریم




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

.


چت روم



بازی آنلاین