تباني دراموزش وپرورش شهرستان جوين(كاردانش امام رضاي نقاب) اززبان علوي!!!!!!!!!!!!!!!
 
سودجویی های جدید با شگردهای نو!!!درمحل هنرستان كاردانش نقاب

اززبان علوی ......


علوی با بیش از بیست سال سابقه كارو محاسن سفید، ازتبانی ها و سودجویی ها كه از محل نام وكار او انجام شده است به شدت گلایه دارد!!!
این دبیر كه درشاخه های فنی تلاش می كند عنوان می نماید كه چندسالی است ، اینجانب در كاردانش نقاب مشغول كاربودم ولی دردوسال اخیرمتوجه شدم كه ازمحل ابلاغها، وجابجایی ساعات ، بدون اطلاع خودم ، تعدادی سرقت كرده و بنام خودشان اضافه كاری تهیه نموده و پولش را هم دریافت كرده اند،این ماجرا دراول سال سال تحصیلی جدید چهره كریه خودرا بیشترنشان داد.
علوی می گوید كه اینجانب را اگرفرصت دهند ظرف 24ساعت، مشخص خواهم كرد كه تعدادی برای جیب خود بنام افراد دیگر وبا شگردهای خاصی كه دارند پول نامشروع درومی كنند!! كه نمونه بارزان من هستم ، چه بسا كه درسایرمدارس نیز چنین اتفاقاتی می افتدو كسی هم متوجه نمی شود.(چون ظاهرش را درست می كنند وهیچ كارشناسی هم نمی تواند ریشه ان را دریابد مگرانكه كسی كه خود دراین شگردهمكاری كرده ویا براو مسجل شده است مثل اینجانب به اگاهی برسد !!!!!!!!!!!)
علوی می گوید:من نه كامپیوتر بلد هستم ونه برق صنعتی ونه .....درصورتی كه كسی با این ابلاغهای ساختگی توانسته است بنام اینجانب اضافه كاری بگیرد......
علوی می گوید تا زمانی كه ساكت بودم ، حرفی نبود!!!وزمانی كه علت این ماجرا را پرسیدم ،همه ازجمله رییس هنرستان كاردانش نقاب (فتحی )علیه اینجانب غضب كردند و من پشیمان ازگفته خود !!؟؟چون كه علارغم اطلاع و اگاهی حراست و بازرسی نه تنها علت و ان كسی كه اكنون پول درجیبش می باشد مشخص نشد بلكه ، اتحادی علیه من درست شد و حتی پاپوشی كه بتوانند مرا به سكوت واداركنند!!
علوی می گوید كه انها اینجانب را خودی خودشان حساب كرده !!!!اینگونه اقدامات غیرقانونی را انجام داده اند!!!!!

ایشان شكوه های دیگری هم دارند كه به لحاظ عدم اطمینان از صحت وسقم انها درج نكردم. امید اینكه مسئولین بتوانند ریشه اینگونه مفاسد را شناسایی كنند

علوی خاطرنشان می كند كه این موضوع را به رییس اداره اقای ناصری هم اطلاع دادم ولی خبری نشد وفقط جابجایی من باشدت تمام ودراسرع وقت انجام گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




درصورتی كه اموزش وپرورش ویا مدیرهنرستان


كاردانش پاسخی داشته باشند درذیل همین موضوع



درج خواهدشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتحليل
خبرهاي بدون سانسور
درباره وبلاگ

اين پايگاه با اعتقاد به قانون و رهبري ، سعي دارد تا با نقد ونظروخبر، مسئولين را متوجه خطاهاي احتمالي كند ، مردم را ازحقيقت اگاه كند،هيچ كس از خطا مبرانيست ،پس جاي نقد هم خواهدداشت. شماهم كمك كنيد تا حقيقت روشن شود.هرچند كه گاه كشف حقيقت بزرگترين دشمن ادم مي شود. ودانايي خود تبري مي گردد كه مي تو اند خطرافرين باشد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتح ليل و آدرس atamalek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:







خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




استخاره آنلاین با قرآن کریم




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

.


چت روم



بازی آنلاین