معذوريت مردم سبزوار، جوين، جغتاي، خوشاب، درانتخابات به چه كسي راي بدهند!!!!؟؟؟
 

البته هنوز زود است كه بخواهیم در مورد افراد بانفوذ ورای اور، انتخابات اینده در شهرستان سبزواروجوین وجغتای وخوشاب حرف بزنیم ولی ، به نظر شما اگر مردم این دیار بخواهند به بروغنی ومحسنی را ی ندهند ،باید به چه كسی رای دهند!!؟؟
رای صلاحیت ها اگر ترمیم نشود ، این مفهوم را به ذهن تقریب می كند كه بازهمان محسنی و بروغنی رای می اورند!!!ولی مردم نگران همین موضوعند كه ناچارباشند تا درپای صندوقهای رای به كسانی رای دهند كه اصلا از عملكرد انها راضی نیستند.....مردم باید به كدام عملكرد این دوستان شیفته شده باشند تا باری دیگر انها را به مجلس بفرستند!!؟

به نظرشما اگر دوگزینه مطرح دیگر، تایید شوند ایا بازهم این دونماینده سابق می توانند روی نظرمثبت مردم حساب بازكنندوخوش باشند كه باری دیگر دركرسی اقتدارخود سوارخواهند شد



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:55---15 بهمن 1390
اگر سبحانی تایید شود رای اول سبزوار است وگرنه 4 سال دیگه باید محسنی و بروغنی را تحمل کرد من یک دانشو هستم و البته اصالت جوینی دارم ! البته ملایجردی هم خوبه اگه تایید بشه ! واقعا کاری کردند که مردم جوین این دوره رای ندهند ، هرکس از جوین بود رد صلاحیت شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتحليل
خبرهاي بدون سانسور
درباره وبلاگ

اين پايگاه با اعتقاد به قانون و رهبري ، سعي دارد تا با نقد ونظروخبر، مسئولين را متوجه خطاهاي احتمالي كند ، مردم را ازحقيقت اگاه كند،هيچ كس از خطا مبرانيست ،پس جاي نقد هم خواهدداشت. شماهم كمك كنيد تا حقيقت روشن شود.هرچند كه گاه كشف حقيقت بزرگترين دشمن ادم مي شود. ودانايي خود تبري مي گردد كه مي تو اند خطرافرين باشد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتح ليل و آدرس atamalek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:







خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




استخاره آنلاین با قرآن کریم




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

.


چت روم



بازی آنلاین