سبزوارمتضرر از عملکرد نمایندگان !!؟؟ یک پیشنهاد برای انتخاب اصلح درسبزوار، جوین، جغتای، خوشاب،
 

سلام دوستان عزیز سبزواری، جوینی، جغتایی، خوشابی

 

امیداست ، که به مسائل واقع بینانه نگریسته شود. حال که دیگر سیدابادی با تاسف تمام ، رد صلاحیت شد، پس مطالب من دیگر برای چاپلوسی وخود نمایی نخواهد بود. همه از کسانی که قدرت دارند حمایت می کنند تابه نان ونوایی برسند ولی من درپی حقیقتم.

تا جایی که من یاددارم، درزمان باغانی و سیدابادی ، مهمترین پروژه های سبزوار(زمانی که جوین بخش سبزواربود) ومناطق دیگر تعریف شد ویا کلنگ زنی و یا بهره برداری .........

جوانان سبزوار، دفت داشته باشند که اکنون درشرکت جمکو و فولاد وحتی ادارات جوین ، بیشترین حضور از ان اهالی سبزواراست، پس استقرارانها را دریک منطقه به حساب نماینده و یا حمایت از یک منطقه قلمداد نکنید.

جوین به لحاظ قرارگرفتن ، درکناردردو رشته راه اهن سراسری و همچنین منابع اب زیرزمینی فراوان قرارداردوجغتای وخوشاب نیز درهمین محورهستند، اکثرصنایع نیز به خاطرهمین موضوع وتسهیل در جابجایی کالاهایشان ترجیح می دهند که هزینه کمتری راانجام دهند.درعین حال من معتقدم که ای کاش ، نمایندگان حال مانند سیدابادی ،میتوانستند صنایع بزرگی چون الومینیوم را درداورزن(که جوین نیست) ویا تراکتورسازی و مباحث دیگر را حتی در بخشهای وشهرهای دیگر پیگیری کنند تا فشاربیکاری کمترشود.

ولی چهارسال حضور این دوستان را با زمان سیدابادی مقایسه می کنیم ، درشهرستان جغتای کارخانه سیمان و فرکروم و درجوین کارخانه فولاد و ارتقاء جمکو، شهرصنعتی جوین وجغتای، گاز جوین وجغتای، ارتقاء جوین وجغتای، نیروگاه سبزوار، راه سازی گسترده و ........به فرجام رسید وحال بسیاری از جوانان سبزوار ، جوین وجغتای، وحتی بخشهای دیگر که اینجانب انها را می شناسم دراین مراکزصنعتی مشغول هستند.

جوین وجغتای وخوشاب علارغم ارتقاء وحضور فرماندار، هنوز مانند گذشته بوده وتفاوتی با بخشداری ندارد، حتی درزمان بخشداری جوین پارتی بازی ، تبانی ،حفاظت از بیت المال، سودجویی تعدادی از مسئولین به این شدت نبود، ومتاسفانه نمایندگان نه تنها برای این معظلات کاری نکردند ، بلکه به راحتی از کناران عبورکردند.

ای کاش بازهم صنعتی درجوین ، درجغتای ، درداورزن، در خوشاب، وخود سبزوارانجام می شد ومحقق می شد تا لااقل تعدادی ازهموطنان شما بکارگیری می شدند، ازکجا مشخص که شما هم یک کارمندانها نبودید.(اتوبوسهای فراوانی که ازسبزوار هرروز کارگران فراوانی رابه جوین می  اورند،شاید شما هم باافزایش صنعت دراین اتوبوسها جای می گرفتید؟؟؟؟)

پنداریم که سیدابادی به خاطر جوین این همه صنایع و پروژهای مهم راافرید که حال تعدادی ازدوستان صاحب منصب پز ان را می دهند، خوب نمایندگان حال نیز برای مناطق خودبه اندازه سیدابادی صنعت ایجادمی کردند!!؟؟حال که یگر قدرت دولت ومجلس وامکانات کشوردراختیاراین گروه بود، ودیگربزرگیانی نبود که مخالفت داشته باشد!!!!؟؟این دونماینده که باهم همدل بودند !!!پس چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوین وجغتای علارغم ارتقاء وگذشت نزدیک به چهارسال ،وحضور دونماینده همدل هنوزراهی که هرروزه چندین قربانی جوان نداشته باشد، خانواده ای را عزادارنکند وجود ندارد!؟؟

چون از سایرشهرها وبخشها اطلاع ندارم چیزی ننوشتم، ولی یقین دارم که شهرسبزوار وشهرداورزن، وششتمد می توانند اوج پیداکنند!!؟؟ جوین وجغتای هم استعداد هرصنعتی را دارند ، ولی مسئولینی می طلبد که جسورانه  حق مردم این دیاررا محقق کند.که متاسفانه............!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودقضاوت کنید.............

پیشنهاد::: دانش اموختگان ، فرهنگیان، وجوانان وبازاریان ، همه شهرستانهای اطراف سبزوار وخودسبزوار به وحدت نظربرسندتا چهره هایی که گذشته انها ثابت می کند که جسارت لازم را برای انجام امورندارند کنارباشند وهمه روی دوگزینه که می توانند حق سبزوار را بگیرند به مردم معرفی شوند، فرقی نخواهدداشت که سبزوارباشد، یا خوشابی یا داورزنی ویا جوینی .......مهم اینست که اگر تاکنون پستی داشته ایا توانسته از محل همان قدرت فعلی اش برای این دیارکاری کرده باشد؟؟؟!؟!


اگر این نشست دوستانه ازهربخش وشهردریک نقطه انجام شود،به تنویرافکارانجامیده ومردم با اطلاعات بیشتری انتخاب خواهندکرد.منظورم نشست صاحب منصبان وقدرت مداران نیست ،بلکه گروهی از توده مردم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتحليل
خبرهاي بدون سانسور
درباره وبلاگ

اين پايگاه با اعتقاد به قانون و رهبري ، سعي دارد تا با نقد ونظروخبر، مسئولين را متوجه خطاهاي احتمالي كند ، مردم را ازحقيقت اگاه كند،هيچ كس از خطا مبرانيست ،پس جاي نقد هم خواهدداشت. شماهم كمك كنيد تا حقيقت روشن شود.هرچند كه گاه كشف حقيقت بزرگترين دشمن ادم مي شود. ودانايي خود تبري مي گردد كه مي تو اند خطرافرين باشد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبزوار(جوين، جغتاي، خوشاب )خبرنقدونظروتح ليل و آدرس atamalek.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:







خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




استخاره آنلاین با قرآن کریم




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

.


چت روم



بازی آنلاین